Svečių knyga


2008-02-21 21:23:19 Sandra

Tai puiku, tai gyva, tai nesterilu ir nenuslifuota, tai zemiska ir todel artima..tai kokios cia dar kalbos ar diskusijos tokiom kvailom temom gali but..


2008-02-21 20:53:25 Do

Domanto kūryba žavi,kartais sukrečia ir įsminga kažkur giliai:į plaučius,į kraują,į smegenis.Todėl ir vaikštau į Jo koncertus,todėl ir prasmengu Jo klausydama,blaiviu ir neblaiviu protu.Ir nesuprantu kam čia reikia beletristikos jūsų diskusijoje.Kas rado tai ko ieškojo-pasiimkite.Tiesiog.


2008-02-21 17:03:49 [color=red]d.r.[/color]

Gerai, pabandysiu paaiškinti žmogiškiau… Nors nekenčiu to dayti.
Jei jūs manote, kad užlipęs ant sumautos scenos vien dainuoju ir groju (ir visi ploja katučiu), tai labai klystate.
Dar daugiau, aš net neimprovizuoju. Buvimas ten ir atlikimas tokių kūrinių kaip užkalbėjimas yra švelniai tariant absoliutus narkotinis transas, kuomet aplink nebelieka nei žmonių, nei instrumentų, visai nieko. Tik tie pasauliai su tomis dvasiomis, kurios gyvena tose dainose. Ir dar kartais prisiminimai, kam aš rašiau tą dainą... Todėl kiekvienas kūrinys prilygsta spiritizmo seansui, kainuojančiam sumautai daug fizinių ir dvasinių jėgų. Dar kartą perklausiau Užkalbėjimą. Taip, buvau net nepastebėjęs, kad paryškinau žodžius “šalys ir saugumai”. Tuo metu taip vadinasi ir reikėjo. Kitą kartą galbūt reikės kitaip.
O jei apskritai kas nors (net matyt ir aš) bent nutuoktų, kas per žvėris yra tas Užkalbėjimas ir kiek jis kainuoja vidurių, tai matyt visas tekstas ten būtų vien patys baisiausi matai.

O dėl 12pirščio Kregždelės idėja nebloga - reikės jam pasiūlyti!

visiems gerų metų! 


2008-02-21 16:00:27 :]

Kai rašiau ‘ten’ norėjau pasakyti čia:

“Ã?sivaizduokim Gedas dainuoja:

“Kregžde, kregždeeele, blet,
Kai tu praskrisi...”


2008-02-21 15:58:47 :]

Man patiko tavo parašyta senolių išmintis :D

Ten buvo paminėtas žodis blet, ir tu tokį vartojai dainoje “užkalbėjimas”.

Jo dikusijos padaro šį formą ne tokį nuobodų, kaip šiaip ten “ačiū už dainas” “oj kaip gražu” :D


2008-02-21 15:32:13 vaje

D. toj nuotraukoj su Semu toks laimingas, kaip ka tik gerai padarkytas :))
grazus kaip mergaite, ckant


2008-02-21 14:40:48 Kritikas

Labai suprantama,kad visiškai muzikai ir kurybiniam procesui atsidavęs žmogus,GYVO koncerto metu atsipalaiduoja iki begalybės ir apart keiksmų iš Domanto lūpų sklinda ir kitokie garasai ne tik mums visiems susprantami žodeliūkščiai bet ir:,,tū tū tū;au au;sce sce baaa;aaaa....’’Na juk žinot Domantą.Man nepatiktų jei neliktų improvizacijos ir viso to šurmulio.Domantas tuo ir išskirtinis.Kas nepriimat to čia jau jūsų valia;)


2008-02-21 14:28:19 d_gelese

Sveikas Domantai . Puikios dainos . Kuo toliau tu dainuoji tuo profesionalesnis daraisi . jau2iasi iš kart . Ačiū dainas


2008-02-21 13:48:07 [color=yellow]d.r.[/color]

Leiskite pateikti kelis patikslinimus:
1) Aš nesilygiuoju į jokius bardus, apskritai savęs tokiu nelaikau ir nematau prasmės į ką nors gyvenime lygiuotis.

2) Aš niekada jokios dainos teksto kontekste nevartojau jokių keiksmažodžių, juoba tokių kaip čia paminėti žodžiai. Matau, kad daugiau koncertinių įrašų dėti nebeverta. Palauksime sterilesnių laikų.

3) Senolių išmintis byloja: jei per daug keikies - išsiplauk burną. O jei vos išgirdus keiksmą tave supurto - išsiplauk galvą.

4) Su gyvų žmonių mėgėjais tikiuosi susimatyti koncertuose, o kitiems pažadu parašyti dainą šia tema.

baigiam, arba man vėl kils ranka susprogdinti šitą landynę :)


2008-02-21 13:05:10 [color=red]محمد[/color]

[color=red]dabar jau geriau- zoooo let’s dance!:):)[/color]


2008-02-21 12:46:15 [color=red]aa[/color]

[color=blue]aa[/color]


2008-02-21 11:49:23 [color=red] محمد[/color]

[color=red]Ir ko čia taip grąžot rankas, nusidėjėliai? Lai kaip tinkams (little buddha doms), o kai prasilenksit, tai ir nesusitiksit. Da simple vsio- tikėkit ne juo, o manim- anas ne išmintingas, tiki triki tik :):)[/color]


2008-02-21 10:49:27 avinas


Manau, kad pons Doms jei neprilygsta, tai bent lygiuojasi į ‘bardų bardus’ - Storpirštį, Bareikį, Mykolaitį... O jie sau tikrai neleistų keiksnotis prieš publiką (ir vėliau nesakytų: sori, aš nesivaldau :D

O gal?
Ã?sivaizduokim Gedas dainuoja:

“Kregžde, kregždeeele, blet,
Kai tu praskrisi...”

Tuo ir baigiam. Viskas išsakyta ta tema :)


2008-02-21 10:32:33 avytė

ačiū už naujienas skyrelyje garsas =)


2008-02-21 10:14:38 [color=red]d.r.[/color]

na va ir vėl užvirė diskusija :)
tiesiog prigimtiškai nesutinku su beveik nei vienu jūsų žodžiu (tai bėda, nes nesutinku su jokiais žodžiais apskritai) :):)
Bet jei iš tiesų įdomu šia tema diskutuoti, galima ją perkelti į meilą, kurį jau paminėjote, arba į skypą vardu Razauskas :)

O mano dainose (jau klaida, nebūna jokių Mano dainų) nėra jokių keiksmažodžių (išskyrus vieną pokštą). Tai, dėl ko dabar užvirė beprasmis ginčas tėra gyvas atlikimas, kurio 60 proc. aš negaliu suvaldyti.

Iš tiesų ne mano reikalas tenkinti ką nors ar netenkinti dainomis, kurios anaiptol nėra šventos, ar nešventos. TEN, KUR DAINAS KLAUSOTËS JÛS, NËRA JOKIO DOMANTO. TODËL TAI JAU JÛSØ DAINOS. TAD IR 95 PROCENTAI JÛSØ KLAUSIMØ YRA ADRESUOJAMI JUMS PATIEMS.

Puta Madre! 
No Hell Below Us! 


2008-02-20 22:21:59 :]

bertranas@gmail.com, turėjai galvoje šitą el. paštą?

Þinai, negerai norėti matyti vien visus patenkintus, oj negerai :D Bet kadangi dainos man vistiek patinka tai tada pagirsiu, kad neliūdėtum. Jos man gerina nuotaiką :]

Kiekvienas žmogus, matyt, viską ir vertina pagal asmenines asociacijas. Man tai šis keiksmas kažkokių senių, nemalonių žmonių.. Klausau dainelės sau gražios ir staiga rėkia “blecha mucha”. Iškart atsimenu tokį dėdulę nuspjaunantį skreplį ir nulinksta ausys, pamirštu, kad gražiai dainavo :) Ir nemanau, kad daugeliui keiksmai asocijuojasi su kuo nors maloniu. Jei tavo dainos visos būtų besikoliojančios tai, turbūt nelabai jas mėgčiau ;]p

Þodžio ‘fack’ vartojimas vietoj žodžio ‘pistis’ nėra sąlygotas vien akustiniu nepasitenkinimu raidžių deriniais, nors man jis ir skamba gražiau. Daugelis senyvo amžiaus žmonių šio žodžio nė nesupranta, o žmonės, kurie supranta, dažniausiai tiesiog nesusieja su reikšme. Tarkim galima nusikeikiant pavartoti “fuck” prie tėvų, vyresnių žmonių ar mokytojų, kurie dar neįpratę, kad tai keiksmas, o jei sakytum “eina nx, kaip užpiso” tai iškart visi pradėtų rėkt ir aiškint apie kalbos kultūrą :) Štai todėl ir daug geriau vartoti ‘fuck’.

Tiesa, matyt čia tikrai ne vieta aptarinėt temas, kodėl žmonėms patinka keiktis ir ar tai yra gerai, rupūs miltai. ;)


2008-02-20 21:34:31 Rankmuo.

Na galgi tikrai baikim tų keiksmažodžių kratytis. Visgi klausom Domo su visais bleha muha:) Jei reikia tyros šventos kalvos, klausykimės skaisčiųjų Tele Bim Bam (neįžvelkite ironijos), ,,Saulės Vaikų”, ar kaip ten juos. Juk ne veltui šimtus kartų tarta/girdėta frazė ,,Iš dainos žodžių neišmesi”. Tad net nebandykime.


2008-02-20 21:30:05 Vile

O man netrukdo. Tikra. Nepagražinta. Ačiū už dainas :)


2008-02-20 21:11:15 Upe-

Dėkavoju už stebuklus gyvai, D. Miela, ne tas žodis. Išskyrus keiksmus tuos.
Vartyk kaip nori, Dom, bet prie tavo šventų dainų jie netinka.
(hau)


2008-02-20 16:27:26 [color=red]d.r.[/color]

Taigi jau pats ir atsakėte brangus klausytojau į klausimus ir priekaišus. Aš bėjėgis jei asmeninės asociacijos jus puola :) O dėl keiksmų tai ne teorija, o faktas. Kažkada universitete rašiau leksikologinę studiją apie trijų raidžių rusiško žodelio paplitimą pasaulio literatūroje nuo neatmenamų amžių. Rusai bent jau žodynus leidžia - kievkienam keiksmui po tomą, o mes net nesuvokiame, ką kalbame apskritai. Kas yra užkeikimas? Kas yra mantra? Kas yra malda? Kas yra keiksmas? Kas yra mįslė? Visi atsakymai į tokius klausimus yra knygose, ne kartą tai sakiau.
Štai ir priėjome taip vadinamo postmodernizmo (nėra iš tiesų tokio dalyko) psicholinvistinę aklavietę. Lietuviui žodis FUCK yra beveik niekinis žodeliūkštis, kuris kas vakarą per TV suskamba, o štai unikalus lietuviškas PISTIS jau kelia šiurpą ir pasibjaurėjimą, nors abu šie žodžiai reiškia absoliučiai tą patį!!! Tai tėra vien akustinis nepasitenkinimas raidžių deriniais. Taip pat žmogui šlykštu matyti išmatas, nors logiškai jis suvokia, kad ten nieko šlykštaus nėra ir būti negali. Tai vizualinis nepasitenkinimas. Visi šie nepasitenkinimai kyla iš šimtmečius į pasąmonę grūsto visuomeniškos gėrio-blogio perskyros (iš dalies tai ir krikščionybės kaltė) ideologijos. Paradoksalu, nes visas perskyras sukuria tik mąstymas… O visuomenė - tai tik individai, jos nėra kaip tokios.
Tai labai įdomi tema, tačiau ar čia jai vieta? :) Geriau, jei kyla kokių nepasitenimų rašykite man e-mailu. Šioje svečių knygoje noriu matyti viskuo pasitenkinusius svečius :):):):)

Vilkelis man simbolizuoja tik vilkelį. Iš dalies žiūrėti į ankstesnį mano prisiminimą apie vilkelį, iš dalies skaityti šį komentarą nuo pat pradžių :):)



Domantas Razauskas © 2009 Visos teises saugomos. El.paštas: bertranas@gmail.com | e-solution: i-sistemos.lt